środa, 5 grudnia 2012

Jak prowadzić sklep z odzieżą- gorączka przedświąteczna.

"Otworzenie sklepu odzieżowego to nieinnowacyjny pomysł, ale za to innowacyjny może być sposób jego prowadzenia oraz oferowany produkt. Bo nie od dzisiaj wiadomo, że rynek odzieżowy w Polsce jest zawładnięty przez zagraniczne marki, docierają coraz to nowsze trendy, a i istniejące sieci bujnie się rozwijają. A odzież zawsze będzie towarzyszyć człowiekowi, dlatego warto zainwestować w tę branżę i rozwinąć skrzydła. Tylko jak nie zgubić się w gąszczu przodujących tygrysów mody i zawalczyć o swój łup?" 

to nagłówek niezwykle interesującego artykułu, do którego przeczytania zachęcam
 http://zakladam-firme.wieszjak.pl/sklep-odziezowy/256825,Jak-otworzyc-sklep-odziezowy-pomysl.html

Treść postu chciałabym odnieść do słów  "(...)ale za to innowacyjny może być sposób jego prowadzenia oraz oferowany produkt(...)". To Ty masz wpływ jak jest postrzegany Twój sklep przez Klientów.Rozpoczął się  złoty okres w handlu tzw. "Gorączka przedświąteczna"
Co przygotowałeś dla swoich Klientów?
W jaki sposób przypominasz o potrzebie zakupu prezentów czy eleganckiej stylizacji?
Dlaczego Klienci właśnie Twój sklep powinni odwiedzić przed  Świętami i Sylwestrem ?
Kilka pomysłów:

- witryna- zadbaj o to by witryna w delikatny sposób przypomniała o prezentach ( pudełko ze wstążką, możesz sztapel ubrań związać wstążką i położyć na witrynie, ,ciekawe oświetlenie,  )osobiście  nie jestem zwolennikiem choinek na witrynie ;)
-muzyka- warto zadbać o nastrojową muzykę w tym okresie,która  zrelaksuje Klientów i sprawi,że zapragną więcej czasu spędzić w tak miłej atmosferze naszego sklepu
- prezenty dla Klientów- pomyśl w jaki sposób Ty możesz obdarować swoich Klientów- będzie to dla nich zaskakujące i zapamiętają Twój sklep
 - Karty podarunkowe to w dzisiejszych czasach standard- pomyśl jak Ty w swoim sklepie możesz wprowadzić taką kartę/bon za zakupy- to naprawdę nie jest takie trudne
-aranżacja wnętrza salonu- obowiązkowo zaaranżuj w swoim sklepie strefę z kolekcją wizytową/karnawałową. Nie zapomnij o dodatkach: rękawiczki, kopertówki, bolerka,etole,szale i hit tego sezonu kołnierzyki .Co raz częściej Sylwestra spędzamy u znajomych dlatego pomyśl by w ofercie Twojego sklepu były również tuniki i bluzki , a nie tylko suknie balowe.

Jeśli potrzebujesz wsparcia w prowadzeniu swojego sklepu głoś się do nas sukces@blueshadow.pl

Życzę Wam naprawdę owocnego okresu w sprzedaży.
 
      oznaczenie strefy kolekcja party
                                         
                                                        promocja dla Klientów
Witryna zimowa 2011



Witryna zimowa 2012


 Joanna Wilk, Specjalista ds Wizerunku i Marketingu blue shadow

 






3 komentarze:

  1. Wydaje mi się, że dziś największe wzięcie i tak mają sklepy internetowe których zresztą jest cała masa. Tym bardziej, że mając w opcji śledzenie przesyłki https://www.sendit.pl/sledzenie-przesylek my jako klient możemy na bieżąco zerkać gdzie są aktualnie nasze zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja się niestety na prowadzeniu sklepu nie znam, ale bardzo lubię za to robić zakupy w sklepach internetowych. Tym bardziej, że jeszcze w wielu z nich możemy realizować płatność za pomocą SMS Premium https://www.cashbill.pl/blog/platnosci-mobilne/sms-premium-czym-jest-jak-i-kiedy-z-tego-korzystac/ co już w ogóle jest super.

    OdpowiedzUsuń