Sklep Lejdis-art nie jest typowym sklepem odzieżowym. To miejsce, które oferuje szeroki wybór biżuterii, dodatków oraz odzież polskich producentów. Marka blue shadow w ramach programu partnerskiego wspiera sklep w realizacji założonej koncepcji.
Co skłoniło Panią do rozpoczęcia współpracy z blue shadow?
Na wstępie
nadmienię, że marka blue shadow nie była mi obca. Prowadząc sklep z odzieżą
przed rozpoczęciem współpracy z bs miałam w ofercie sklepu odzież różnych
polskich producentów. Produkty firmy blue shadow przyjęły się wśród klientek z
entuzjazmem - z uwagi na modne i kobiece fasony, cotygodniowe nowości i
rozpiętość rozmiarową. Stwierdzam, że
marka przyjęła się u mnie na sklepie dużo lepiej a niżeli inne polskie marki. Dodatkowe atuty
rozpoczęcia przeze mnie współpracy, to:
·
polska firma
·
przystępna półka
cenowa produktów
·
różnorodność i
częstotliwość wprowadzania nowych kolekcji
·
możliwość wymiany
towaru do 21 dni
·
profesionalne
wsparcie z zakresu marketingu, wizualizacji sklepu, stylizacji
·
opieka menadżera
firmy
·
reklama
·
szkolenia
personelu z zakresu stylizacji oraz visual merchedisingu
·
materiały
szkoleniowe
Co zmienił program partnerski blue shadow w Pani działalności ?
Dzięki współpracy
zdobywam wiedzę i pomoc profesjonalistów z zakresu stylizacji, aranżacji
sklepu jak również pomoc w doborze towaru. Współpraca wpłynęła jednocześnie na
obroty sklepu. Co mnie bardzo cieszy.
Jaki wpływ na obroty ma współpraca z bs ?
Moja współpraca
trwa zbyt krótko, bym miała zarys kalkulacji poszczególnych miesięcy na
przestrzeni roku. Jednak porównując dwa miesiące współpracy stwierdzam, że
obroty sklepu wzrosły.
Jaki rodzaj wsparcia ze strony bs uważa Pani za najbardziej pomocny?
Myślę, że duży
wpływ na sprzedaż ma aranżacja sklepu i ekspozycja produktów, bardzo istotne
są dla mnie szkolenia z zakresu visual merchandisingu. Na drugim miejscu
wymienię szkolenia z zakresu stylizacji i technik sprzedaży. Na trzecim pomoc
reklamowa i akcje promocyjne.
Dodam, że jestem
otwarta w dalszym ciągu na zmiany mające wpływ na rozwój mojej firmy oraz
zdobywanie wiedzy i dążenie do
profesjonalizmu .
Jaki wpływ na postrzeganie sklepu przez Klientów miało otwarcie sklepu
partnerskiego?
Myślę, że
przystępna cena marki blue shadow, ładne i kobiece wzornictwo oferowanej
kolekcji odzieżowej. Poza tym, kolekcja bs tworzona jest komplementarnie /gotowe zestawy/ - co stanowi dla Klientów łatwość w zestawianiu całości
ubioru. Dużym atutem jest – polska produkcja i informacja o tym, znajdująca się
na metce produktu.
Zobacz wizualny efekt sklepowych rewolucji w Raciborzu
Masz więcej pytań do właścicielki sklepu partnerskiego blue shadow w Raciborzu ?
Zadaj je w komentarzach do tego posta na facebooku naszej hurtowni : Polski Producent odzieży blue shadow
https://www.facebook.com/pages/Polski-Producent-Odzie%C5%BCy-blue-shadow/291415384290407?ref=tn_tnmn
Odpowiedzi na pytania zamieszczę zbiorczo w kolejnym poście na blogu Jak prowadzić biznes
i na facebooku hurtowi www.bshurt.pl
Jeśli zainteresował Cię program sklepów partnerskich i chcesz poznać szczegóły współpracy napisz
do nas sukces@blueshadow.pl
www.bshurt.pl
Joanna Wilk, Specjalista ds Wizerunku i Marketingu blue shadow
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz